دانلود آهنگ جدید علی یاسینی هر جای شهر

آهنگ جدید عاشقانه هر جای شهر از علی یاسینی با کیفیت 320 و 128 به همراه متن ترانه از وبلاگ هوروش بند

Ali Yasini Har Jaye Shahr Musics Center

شعر ، ملودی و تنظیم قطعه : علی یاسینی / موزیک: مجین

دانلود آهنگ علی یاسینی هر جای شهر

 

 

متن آهنگ هر جای شهر علی یاسینی

»──|♯♩♭✎|──«

هرجای شهرو میگردم♪♩ ما با هم خاطره داریم ♪♩

آخر عمرمه اون روز♪♩ که ازم چشم برداری ♪♩
الان تو همون خیابونم♪♩ که با هم راه میرفتیم ♪♩

»──|♯♩♭✎|──«

اگه این آدما میذاشتن♩♭ تا خود ماه میرفتیم ♩♭
مگه کل این دنیا ♩♭چندتا مثل تو داره ♩♭

آهنگ جدید هر جای شهر از علی یاسینی با لینک مستقیم

بیا که این دلم ♩♭بی تو تنهاس بی کس و کاره ♩♭
منو هیشکی نمیفهمه♩♭ جز تو یه نفر دلو بردار ♩♭

»──|♯♩♭✎|──«

هرجایی ببر نگهش دار♯♩ پیش خودته ♯♩
میدونی من فقط دلم♯♩ میخواست خودتو دلم خوشه♯♩

به بودن تو نبینم♯♩ هیچکسیو دورت ♯♩
منو هیشکی♯♩ نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار ♯♩

»──|♯♩♭✎|──«

هرجایی♩♩ ببر نگهش دار پیش خودته ♩♩
میدونی من فقط♩♩ دلم میخواست خودتو دلم خوشه ♩♩

به بودن تو نبینم♩♩ هیچکسیو دورت ♩♩
نباشی خوابم نمیبره ♩♩شب چشم باز بیا تو دستات ♩♩

»──|♯♩♭✎|──«

بچه شم باز همه♪♪ بهم میگن دستت انداخت ♪♪
تو ببین چند♪♪ باره میزنی زیر حرفات ♪♪

هر جای شهر علی یاسینی

هی میگی♪♪ این دفعه فرق داره ♪♪
منو هیشکی نمیفهمه ♪♪جز تو یه نفر دلو بردار♪♪

♪♩♭♪

هرجایی ببر نگهش♩♭ دار پیش خودته ♩♭
میدونی من فقط دلم♩♭ میخواست خودتو دلم خوشه ♩♭

به بودن ♩♭تو نبینم هیچکسیو دورت ♩♭
منو هیشکی♩♭ نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار ♩♭

»──|♯♩♭✎|──«

هرجایی ♯ببر نگهش دار پیش خودته ♯
میدونی من فقط دلم ♯میخواست خودتو دلم خوشه ♯

به بودن تو♯ نبینم هیچکسیو دورت ♯

                                          دانلود آهنگ علی یاسینی هر جای شهر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.