دانلود آهنگ کامران مولایی پادشاه قلبم


دانلود آهنگ جدید کامران مولایی پادشاه قلبم


آهنگ شاد جدید پادشاه قلبم از کامران مولایی با کیفیت 320 و 128 به همراه متن


Kamran Molaei Padeshahe Ghalbam Musics-Center.com


 

 

متن ترانه پادشاه قلبم از کامران مولایی

»──|♯♩♭✎|──«

من آلودتم به چشمات قسم کسی تو دلم جا نداره ♩♭

میگی که برم ازت ♩♭ بگذرم به جون تو که جا نداره

خودتو نگیر واسه من یکی این حرفارو بهونه نکن ♩♭

♩♭

یه سر به هوای ♩♭  بی دستو پا رو اینجوری دیوونه نکن

پادشاه قلبم با یه نگاه جون بخواه پای تو میدم ♩♭

سهم خنده هاته دیوونگیم ♩♭ زندگیم عشق شدیدم

کاش یه روز ببینم تو یارمی کنارمی به تو رسیدم ♩♭

با یه رز سرخ یه ♩♭ عکس خوب بارون که میباره

»──|♯♩♭✎|──«

میام پیشت آخه دلم تشنه دیداره ♩♭

ازم بپرس دوستم داری ♩♭ تا بهت بگم آره

حس نفس هات حال و هوات دنیامو پوشونده ♩♭

با یه نگات ♩♭ میره برات دل وا مونده

کار عشقه اگه دلم پیش تو جا مونده ♩♭

»──|♯♩♭✎|──«

کامران مولایی پادشاه قلبم با لینک مستقیم


لینک دانلود 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.