دانلود اهنگ چند سال پات موندم خسته میشدم از اخلاقت ولی باهات موندم

دانلود اهنگ آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون منو تو شیرین و فرهاد { مهدی احمدوند }

پیشنهاد جهان موزیک : دانلود آهنگ مهدی احمدوند من و تو

Mehdi Ahmadvand Mano To

دانلود اهنگ آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون منو تو شیرین و فرهاد

  

متن آهنگ من و تو مهدی احمدوند + لینک مستقیم mp3

منو دیوانه کرد شبای کوی تو مهتاب ♪♩♭♪
روی تو از من مگه دیوانه تر هست ♪♩♭♪
چشم آهوی تو کمون ابروی تو پریشون ♪♩♭♪
موی تو از تو مگه زیبا ترم هست ♪♩♭♪
تو یه افسونگری از من نگذری پری ♪♩♭♪
تو قصه هاست تو از اون بهتری ♪♩♭♪
دل من فرش زیر پات زیر قدمات ♪♩♭♪
───┤ ♭♩♬❤️♪♭♩ ├───
هزار غزل پیشکش شاخ نبات ♪♩♭♪
آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون منو تو شیرین و فرهاد ♪♩♭♪
من و تو آزاده و بهرام من و تو ♪♩♭♪
سلیم و میترا من و تو یوسف و زلیخا من و تو ♪♩♭♪
رودابه و زال من و تو منیژه و بیژن من و تو ♪♩♭♪
حالا ای ای وای از دل ای داد ای داد ♪♩♭♪
از عشق زیبایی انقد که دنیام افتاد از چشم ♪♩♭♪
───┤ ♭♩♬❤️♪♭♩ ├───
حالا درمونی رو دردم من دورت بگردم ♪♩♭♪
من با تو بهشتو رو زمینم تجربه کردم ♪♩♭♪
مگه بهتر از توام هست ♪♩♭♪
ای وای ای وای از دست این قلب بد مست♪♩♭♪
آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون منو تو ♪♩♭♪
شیرین و فرهاد من و تو آزاده و بهرام من و تو ♪♩♭♪
سلیم و میترا من و تو یوسف و زلیخا من و تو ♪♩♭♪
رودابه و زال من و تو منیژه و بیژن من و تو ♪♩♭♪
───┤ ♭♩♬❤️♪♭♩ ├───

دانلود اهنگ آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون منو تو شیرین و فرهاد مهدی احمدوند


لینک دانلود 320


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.